5.0 Thema Alles Klant

Pure Talent richt zich met het label van Pure Women speciaal op de ambitieuze zakenvrouw, die vanuit haar kwaliteiten, kennis en power de mannenwereld verovert.
Met Pure Women zijn we in media bekend geworden als woordvoerder voor diverse onderzoeken op het gebied van Vrouw & Carrière en publiceren we met regelmaat artikelen met actualiteiten over dit onderwerp.

We bieden zowel maatwerk als op open trainingen aan voor ambitieuze carrièrevrouwen en verzorgen diverse lezingen door Nederland.

‘Samen bereik je meer’

Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt een klant belangrijk? Hoe wil hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft hij? De klant van nu is mondiger en veeleisender dan voorheen. Leer te kijken door de ogen van de klant naar jezelf en naar je organisatie. Klantgerichtheid op het hoogste niveau. 

‘Hallo, met wie?’

Contacten met interne en externe klanten verlopen veelal telefonisch. Professioneel telefoneren is lastiger dan het lijkt. Door het ontbreken van de non-verbale communicatie ontstaan veel valkuilen. De kern van een klantgericht telefoongesprek zit in het kunnen leiden en sturen van het gesprek op een authentieke wijze. 

‘Ben jij hét visitekaartje?’

Een servicedesk, receptie of informatiebalie is hét visitekaartje van de organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. In deze training staat servicegericht handelen centraal. Geef de klant een onuitwisbaar positieve eerste indruk. 

‘Klacht en kans’

Elke organisatie heeft weleens te maken met een ontevreden klant die een klacht wil uiten. Dit is uiteraard vervelend voor beide partijen. In deze training staat het opvangen en afhandelen van klachten op een klantvriendelijke manier centraal. 

‘Wees weerbaar!’

De klant van nu is mondig, zelfbewust en kritisch. In bepaalde situaties zetten klanten zelfs agressie in om een doel te bereiken. In deze training leer je verschillende vormen van agressie te herkennen en krijg je handvatten om agressie om te buigen en heldere persoonlijke en professionele grenzen te stellen. 

‘Verkoop meer door minder’

Een goede verkoper vervult de rol van adviseur. Een adviseur heeft als doel de klant van het beste advies te voorzien. Dit wordt bereikt door gesprekken met de klant te voeren en vooral veel (juiste) vragen te stellen. In de training maken we je bewust van je persoonlijke kwaliteiten en vaardigheden in het adviserend verkoopgesprek.