Leer te kijken door de ogen van de klant naar jezelf en naar je organisatie. Klantgerichtheid op het hoogste niveau.
Na deze training van Pure Talent
De training heeft een interactief karakter. Naast inhoudelijke kennisoverdracht is er voldoende ruimte voor uitwisseling van ervaringen en discussies. Werkopdrachten worden ingevuld aan de hand van praktijksituaties en casuïstiek.
In de training worden persoonlijke kwaliteiten van en aandachtspunten voor de deelnemers geformuleerd en verwerkt in een persoonlijk actieplan. Na afloop van de training staat dit actieplan centraal bij de verdere persoonlijke ontwikkeling.
De training bestaat uit 2 dagen.
Tijden: van 09.30 uur tot 16.30 uur
Bij de dagelijkse omgang met klanten komt veel kijken. Wat vindt een klant belangrijk? Hoe wil hij behandeld worden? Welke verwachtingen heeft hij? De klant van nu is mondiger en veeleisender dan voorheen. Dat kan lastig zijn, maar het biedt ook kansen. Hoe sluiten de kwaliteiten van de jouw organisatie en de medewerkers hierbij aan? Hoe verloopt de communicatie, houding en uitstraling naar de klanten in jouw organisatie? Het afstemmen op verschillende klanten en het ontdekken en benutten van hun wensen staan centraal in deze praktische training.
De studiebelasting buiten trainingsuren om is maximaal 2 uur.
Iedereen die vanuit zijn/haar functie meer inzicht wil hebben in echt klantgericht werken en door oefening effectiever wil communiceren. Breng direct, krachtig en doelgericht klantgerichtheid op een hoger niveau. Minimaal MBO+/HBO niveau.