Een servicedesk, receptie of informatiebalie is hét visitekaartje van de organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact.
Na deze training van Pure Talent
De training heeft een interactief karakter. Naast inhoudelijke kennisoverdracht is er voldoende ruimte voor uitwisseling van ervaringen en discussies. Werkopdrachten worden ingevuld aan de hand van praktijksituaties en casuïstiek.
In de training worden persoonlijke kwaliteiten van en aandachtspunten voor de deelnemers geformuleerd en verwerkt in een persoonlijk actieplan. Na afloop van de training staat dit actieplan centraal bij de verdere persoonlijke ontwikkeling.
De training bestaat uit 2 dagen.
Tijden: van 09.30 uur tot 16.30 uur
In deze training staat servicegericht handelen centraal. Zo krijgt de klant een onuitwisbaar positieve eerste indruk. We laten deelnemers ervaren wat hun persoonlijke kwaliteiten en valkuilen zijn als het gaat om de eerste indruk die ze achterlaten. Daarmee geven we de organisatie als geheel een boost in klanttevredenheid.
De studiebelasting buiten trainingsuren om is maximaal 2 uur.
Iedereen die vanuit zijn functie meer inzicht wil hebben in communicatieprocessen aan een servicedesk en door oefening zijn/haar communicatie met anderen effectiever wil maken. Leer hoe je krachtig, doelgericht en klantvriendelijk communiceert. Minimaal MBO+/HBO niveau.