Koning Klant

Servicedesk - Prettig klantcontact

Een servicedesk, receptie of kassa is het visitekaartje van een organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. In de training staat het servicegericht handelen centraal waardoor de klant op een klantgerichte en effectieve manier benaderd zal worden. Daarmee zal een hogere klanttevredenheid bereikt worden. 

Het visitekaartje - Klantgericht telefoneren

Professioneel telefoongebruik is vaak lastiger dan het lijkt. Door het ontbreken van de non-verbale communicatie kunnen veel valkuilen ontstaan. De kern van een klantgericht telefoongesprek zit in het kunnen leiden en sturen van het gesprek. In de training / workshop staan deze aspecten centraal. Aan de hand van een gespreksstructuur, communicatieve vaardigheden en de telefoonetiquette wordt er gewerkt naar professioneel en klantgericht telefoneren.

Koning Klant - Klant- en servicegerichtheid

Bij klantgerichtheid, serviceverlening en klantvriendelijkheid draait het allemaal om één ding. Zorg dat de klant zich gezien voelt! Hiervoor is het belangrijk om eerst naar jezelf en de organisatie te kijken. Want vergeet niet: JIJ bent het visitekaartje!

De eerste indruk

Klantgerichte servicedesk 'De eerste indruk'

Een servicedesk, receptie of kassa is het visitekaartje van een organisatie. De eerste indruk die de medewerker op de klant achterlaat is van wezenlijk belang voor het verdere contact. In de training / workshop staat het servicegericht handelen centraal waardoor de klant op een klantgerichte en effectieve manier benaderd zal worden. Waarmee een hogere klanttevredenheid bereikt zal worden.